A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Близнюківський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області" Бурбулатівська філія

Заповнення журналів 2019/2020 н. р.

Дата: 15.05.2020 10:55
Кількість переглядів: 235

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо оцінювання здобувачів освіти основної,

старшої школи та заповнення класних журналів

 

            Оцінювання є невід’ємною частиною процесу навчання, дистанційне навчання не є винятком. Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватися у синхронному або асинхронному режимі. Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об’єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення учителів та всіх учнів. Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдань, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачати можливість повторного виконання тесту.

          Асинхронний режим є більш гнучким у застосуванні, оскільки учні можуть виконувати завдання у зручний час, проте менш об’єктивний. Для зменшення ризиків необ’єктивного оцінювання рекомендовано налаштувати опцію проходження тесту один раз та обмежити час на виконання завдання, встановити термін для здачі тесту (контрольної, практичної або самостійної роботи). За необхідності вчитель може провести додаткове усне опитування учнів за допомогою одного із засобів телефонного або відеозв’язку.

            У синхронному та синхронному режимах учні можуть:

  • виконувати завдання на одній із платформ (Googleclassroom, Naurok, Moodle  та ін. за вибором учителя);
  • виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо;
  • виконувати письмові роботи у тестових редакторах (Word та ін.) або у зошитах  та надсилати вчителю файли з виконаними завданнями електронною поштою або іншими засобами поштового зв’язку;
  • виконувати інші завдання запропоновані вчителем.

         

          Відповідно до роз’яснень Міністерства освіти і науки України щодо заповнення класних журналів в умовах карантину:

  1. Журнали заповнюємо після карантину за відповідним графіком.
  2. Журнали заповнюємо так, як і заповнювали раніше, тобто відповідно до календарного планування, згідно розкладу навчальних занять.
  3. Оцінки переносимо зі своїх записів та електронних журналів до класних журналів.
  4. На підставі поточних оцінок та контрольних робіт виставляємо тематичні. Якщо контрольні проводилися у вигляді тестувань, то записуємо в змісті «Контрольне тестування».
  5. На підставі тематичних, отриманих під час другого семестру, виставляємо семестрову.
  6. Річна оцінка – це середній бал семестрових оцінок (з заокругленням на користь учня).
  7. Якщо з навчального предмета не передбачено тематичних підсумкових робіт, підсумкова оцінка може виставлятися за результатами поточного оцінювання. Учні, які не мають результатів поточного оцінювання з об’єктивних причин, можуть бути оцінені за результатами проведення семестрової контрольної роботи.
  8. Може виникнути питання щодо відсутності оцінок та неможливості виставити тематичну. Діємо відповідно до традиційних правил. Якщо учень не навчався упродовж карантину, то ставимо «н» на сторінках відвідування навчальних занять, на предметних сторінках ставимо «н», тематичну ставимо «н/а» і не враховуємо її при виставленні семестрової.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень